Klucz do obudowy filtra paliwa VOLVO, MERCEDES, VW, FORD - 91mm
VOLVO
Silniki DIESLA D4/D5 2.0 2.4: D4204D ; D4204T5 ; D5204T2 ; D5204T3 ; D5204T7 ; D5244T ; D5244T10 ; D5244T11 ; D5244T12 ; D5244T14 ; D5244T15 ; D5244T16 ; D5244T17 ; D5244T18 ; D5244T19 ; D5244T2 ; D5244T23 ; D5244T3 ; D5244T4 ; D5244T5 ; D5244T6 ; D5244T7
Samochody: VOLVO: V70 (08-) ; XC70 (08-) ; S80 (06-) ; XC90 ; V70 (00-08) ; V70 XC (01-) / XC70 (-07) ; S60 ; C30 ; C70 (06-) ; S40 (04-) ; V50 ; S80 (07-)
OE: 999 7084 ; 9997084 ; 8616848 ; 31303261 ; 30671010 ; 30792514 ; 30794824 ; 8621882 ; AI050146 ; B.9021
-------------------------
MERCEDES, VW
Silniki DIESLA: AUH, BCQ, BJJ, BJK,BJL, BJM, CEBA, CEBB, CECA, CECB
Samochody:
VW CRAFTER 2.5 TDI (2006-2016),
VW LT 28-46 2.8 TDI (1996-2006),
MERCEDES SPRINTER 906 CDI
OE: T50011 ; 2E0127159 ; 2E0127399 ; A9064770001 ; 9064770001
-------------------------
FORD
FORD MONDEO MK4 IV 2.0 TDCI (2007-2015)
OE: 6G9N9155CB ; 6650473180 ; 1802052 ; 1471765 ; 6G9N-9176-BA ; 6G9N9176BA
Specyfikacja:
Klucz został wykonany poprzez wycinanie laserowe arkusza blachy na precyzyjnym światłowodowym laserze CNC, co pozwoliło uzyskać perfekcyjnie odwzorowany kontur z dokładnością do 0,01 mm.
Klucz został starannie przygotowany do procesu galwanizacji - cynkowania. W celu uzyskania najlepszej jakości oraz trwałości powłoki klucz poddano piaskowaniu.
Piaskowanie to proces polegający na czyszczeniu powierzchni materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza. Efekt piaskowania jest podobny do szlifowania, jednak czyszczona powierzchnia jest równiejsza i uzyskuje wymaganą do malowania szorstkość.
Cynkowanie galwaniczne to czynność elektrochemiczna, podczas której z elektrolitu z rozcieńczonym cynkiem za pomocą prądu stałego wytrącony jest na materiały przewodzące elektrycznie cynk metalowy, który sprawia że klucz jest odpory na korozję oraz odporny na ścieranie.